2011. január 15., szombat

két év

Két éve, 2009 január 15-én a következő email-t írtam az otthoniaknak:

Tegnap megérkeztem Jeruzsálembe!!! Most csak röviden írok.  A repülőút Rómából nagyon békésen, gördülékenyen ment. A SWISS Air sok jó pontot szerzett :). Telavivban minden különösebb ellenőrzés nélkül jutottam ki a reptérről és mondhatom, hogy az itteni hely, légkör az első pillanattól kezdve nagy hatással van rám. Az első éjszakát az itteni, jeruzsálemi fokolárban töltöttem, ahol szeretettel fogadtak, ma pedig  az egyetemen kezdtem el intézni a dolgokat (szállás, beiratkozás…). Most is éppen itt ülök. Még nem tudom, hogy milyen gyakran leszek net-közelben, (hogy a szállásomon lesz-e…) azért majd jelentkezem.
Egyébként ... napos idő van 20-22 C… estére picit jobban lehűl.

Akkor egy féléves ösztöndíjprogram keretén belül érkeztem Jeruzsálembe, és nemigen gondoltam volna, hogy két évre rá, még innét fogok bejegyzést írni, azt pedig főleg nem, hogy mennyi minden történik ezalatt a két év alatt. Ma végre akadt egy szabadabb napom, így mielőtt fejest ugranék a különböző dolgozatok és tanulmányok megírásába,  remélem sikerül befejeznem a félbehagyott személyes évértékelést, hálaadást, na és persze az újévi elhatározásokat.

Nincsenek megjegyzések: